بانی سلامت

باعث و بانی سلامتی شما

بانی سلامت

باعث و بانی سلامتی شما

7 نکته مهم برنامه ریزی تعطیلات برای کاربران ویلچر

با دسامبر به ما، بسیاری از افراد و خانواده ها برنامه های خود را برای تعطیلات سال های خود ساخته اند. اگر شما (یا مسافرت همراه خود) باید از صندلی چرخدار استفاده کنید، برنامه ریزی می تواند کمی روی حیله و تزویر باشد. اما اجازه ندهید که در راه تمایل خود برای دیدن مکان های جدید و دیدار با افراد جدید باشید. با یک برنامه ریزی کمی موانع همیشه می تواند برطرف شود.

  در اینجا 7 نکته برای شروع برنامه ریزی تعطیلات خود را ارائه می دهیم.


1. تحقیق در مورد مقصد خود. ما می شنویم که دوستان همیشه می گویند که "ونیز در دسترس نیست ویلچر" یا "هنگ کنگ دسترسی فوری دارد". این ها تعاریف هستند و تعمیم ها زمانی مفید هستند که شما در حال برنامه ریزی هستید. شما نیاز به جزئیات دارید.با کمی تحقیق، تقریبا همیشه یک راه پیدا می کنید. شما می توانید مسیرها را در ونیز بدون عبور از پل ها حرکت دهید. شما می توانید دریابید که نیمی از اتوبوس هایی که مسیر مسیر کوولون-ابردین را دارند، ویلچر  برقی فعال هستند.

واقعیت این است که همه مقصد دارای مکانهایی است که در دسترس نیستند و مکانهایی هستند که وجود دارد. تحقیقات بیشتری انجام دهید، سفر ساده تر خواهد بود.


2. اقامت در قسمت های قابل دسترس ترین شهر. این موضوع نه تنها به بررسی دسترسی به هتل، بلکه همسایگان هتل نیز بستگی دارد. آیا در همه جهات پله ها (یا تپه ها) وجود دارد؟ آیا شما مجبور به رول کردن سنگ های قیمتی هستید؟ آیا رستوران ها در نزدیکی وجود دارد؟ به جزئیات کوچکتر برنامه سفر خود فکر کنید، برای مثال ناهار و شام، و از هتل خود برای توصیه ها بخواهید.


PROTIP: با استفاده از نمای خیابان نقشه های Google Maps برای گرفتن زمین، سپس هتل را با سوالات خود ایمیل کنید. قبل از اینکه حتی از کسی بپرسید، شگفت زده خواهید شد که چقدر می توانید از خودتان پیدا کنید.


3. رزرو هتل در پیش. این توصیه کمی دیر است اگر شما در ماه دسامبر پرواز دارید، اما تقریبا همیشه ارزانتر است تا بتوانید اقامت در هتل را با هزینه ای مناسب رزرو کنید. به اصطلاح در دسترس ممکن است تنها یک یا دو اتاق قابل دسترسی داشته باشد، بنابراین ممکن است مسافرین دیگر از آنها استفاده کنند.


در معرض خطر آشکار کردن، فقط به ادعای دسترسی به وب سایت هتل نگاه نکنید. از طریق ایمیل و از جزئیات آنها درباره آنها بپرسید، برای مثال آیا حمام خود را می توانند ویلچر برانکاردی را جایگزین کنند. اگر شما نمیتوانید با ویلچر خود وارد شوید (و ما فرض میکنیم که فقط یک ویلچر را در کنار یکدیگر قرار می دهیم)، هیچ مقدار قابلیت دسترسی به شما کمک نخواهد کرد که به سر دوش برسید.


4. اطلاعات موجود در مورد برنامه سفر خود را بررسی کنید. این شامل دسترسی به پیاده روها، مسیرهای اتوبوس، ایستگاه های مترو و محل دسترسی ورودی می شود. نگاه کنید به TripAdvisor برای بررسی توسط بازدید کنندگان غیر فعال شده است. یا به سادگی گوگل "ویلچر" و نام مقصد خود را، و ببینید چه چیز نوشته شده توسط دیگران است. به یاد داشته باشید که تاریخ انتشار را نگاه کنید: بعضی از مکانها ممکن است ویژگیهای دسترسی را بعد از بازبینی که در حال خواندن دارید اضافه کنید.


5. مسیر خود را برنامه ریزی کنید می دانید قبل از اینکه در مقصد خود فرود بیایید چه می کنید. برخی مسیرها دارای رمپ های چرخشی، پیاده رو صاف و زمین مسطح هستند. دیگران ممکن است دامنه های شیب دار، سنگ های قیمتی یا پرواز های پله داشته باشند. به احتمال زیاد راه های زیادی برای دسترسی به جاذبه های توریستی که می خواهید مشاهده کنید وجود دارد.


6. یک برنامه پشتیبان داشته باشید حتی در تعطیلات کاملا برنامه ریزی شده، چیزی ممکن است اشتباه باشد. پس وقتی این کار را می کند، چطور با آن برخورد می کنید؟ اگر پیش بینی و آماده شدن برای مسائل و سفر با کسی که می تواند در طول سفر خود به شما کمک کند، حوادث غیرمنتظره به مسائل مربوط به خرابکاری تبدیل نخواهند شد. اگر بخشی در ویلچر ساده شما خراب شود چه کاری انجام خواهد داد؟ اگر اعتصاب قطار در مادرید اتفاق بیفتد، چگونه از سویو به بارسلونا خواهید رسید؟ با برنامه های پشتیبان (مانند بسته بندی قطعات اورژانس حیاتی برای ویلچر خود)، شما مجبور نیستید تعطیلات خود را در حالت تعلیق قرار دهید.


7. آماده برای بداهه آوردن باشید. در بانکوک، یکی از دوستان ما که قصد خرید کابین را داشت، متوجه شد که تیکوتس در تمام موارد کالاهای سنگین حمل می شود. بنابراین او به یک راننده توک توک نزدیک شد تا بپرسد آیا او مایل بود او را و ویلچرش بگیرد. مطمئنا به اندازه کافی، او انجام داد. به زودی او را در اطراف شهر راه می انداخت، ویلچر کنار ایستاده بود و کاملا از تجربیات سفر به یک نوع حمل و نقل محلی لذت می برد. درس این است که، آیا در خارج از کشور و یا در خانه، ما همیشه می توانید از یک ART FIRE کمی بهره مند شوید.