بانی سلامت

باعث و بانی سلامتی شما

بانی سلامت

باعث و بانی سلامتی شما

راهنمای دوست داشتنی برای بخور سرد

رطوبت بسیار مفید است، لوازم خانگی محبوب در زمستان. رطوبت آنها تولید می کند علائم سرد را کاهش می دهد، به شما اجازه می دهد راحت تر نفس کشیدن، کاهش خطر ابتلا به عفونت، و جلوگیری از ترک خوردگی پوست و لب به علت خشکی. و این تنها مزایای سلامتی است. آنها همچنین می توانند مبلمان، کف و پرتوهای چوب را از ترک خوردگی جلوگیری کنند.

 


  

رطوبت بسیار مفید است، لوازم خانگی محبوب در زمستان. رطوبت آنها تولید می کند علائم سرد را کاهش می دهد، به شما اجازه می دهد راحت تر نفس کشیدن، کاهش خطر ابتلا به عفونت، و جلوگیری از ترک خوردگی پوست و لب به علت خشکی. و این تنها مزایای سلامتی است. آنها همچنین می توانند مبلمان، کف و پرتوهای چوب را از ترک خوردگی جلوگیری کنند.


مزایای رطوبت گیرها بیشتر از زمانی که به ویژه سرد و کوره بالا می روند، خشک کردن خانوار شما و کمک به بیماری ها، بیماری ها و عفونت ها است. در حالی که رطوبت سازهای زیادی در بازار وجود دارد، رطوبت گرما و یا بخور بیورر، رطوبت گیر ها می توانند باعث ایجاد سوزش شوند، در صورتی که مردم (به خصوص نوه ها) خیلی نزدیک شوند. به همین دلیل است که اکثر گروه های حمایت کننده از مصرف کنندگان توصیه می کنند مدل های سرد و سرد.


در بازار امروز سه نوع رطوبت سازهای هوای سرد وجود دارد، هرچند رطوبت سازهای تبخیری به خریداران بیشترین ضربه را می دهند. البته، البته، اگر خریدار یک مصرف کننده آگاه است که می داند چه باید بکند ...


چه چیزی در یک رطوبت سنج نگاه کنید:

I. مخزن ضد باکتری و سیستم تصفیه

مخلوط کننده ها مخازن بدنامی باکتری ها هستند که به علت تراکم داخلی که تولید می کنند. این باکتری می تواند پس از تبدیل شدن دستگاه، پراکنده شود، در نتیجه از مزایای بهداشت یک بخور سرد برای از بین بردن. آیا سیستم ایمنی شما سرکوب شده است یا خیر، هیچکس نمی خواهد چیزی را به خانه اش منتقل کند که بیمار شود.

بدون سیستم تصفیه ضد باکتری، مرطوب کننده باید به طور مداوم تمیز شود، گاهی اوقات سه بار در هفته. صرفه جویی در زمان، انرژی و بدون هیچ زحمتی - به خصوص اگر شما کم انرژی برای شروع - و خرید یک سیستم است که مانع از این میکروب ها از ساخت و ساز.


چه چیزی در یک رطوبت سنج نگاه کنید:

SPT SF-608R کولر هوا قابل حمل قابل حمل


در واقع این دستگاه به عنوان بخور امسیگ، فن و مرطوب کننده عمل می کند. این شامل یک مخزن آب ضد باکتری و سیستم گردش خون است.


دوم مخزن با ظرفیت بالا publiclab


مخزن یا مخزن دارای آب است که به صورت بخار آب آزاد می شود. میزان رطوبت ساز در هر دو گالن و فوت مربع، با یک رطوبت ساز 10 گالن، به عنوان مثال، در حدود یک خانه 2،100 متر مربع پوشش می دهد.


در حالی که این تعداد گالن برای دستیابی به میزان رطوبت سنج شما مهم است، احتمالا مهم نیست به عنوان یکی دیگر از ویژگی های که در گالن اندازه گیری شده است: اندازه مخزن. مرطوب کننده 10 گالن شما ممکن است بتواند به تمام اتاق های داخل خانه شما دسترسی پیدا کند، اما اگر فقط یک مخزن دو گالن داشته باشد، مجبورید آن را دوباره پر کنید.


این به این معنی است که ماشین را خاموش کنید، مخزن را از بین ببرید، آن را دوباره پر کنید و آن را به داخل مرطوب کننده وارد کنید بدون اینکه محتوای آن را پرتاب کنید، و فقط مجددا مجددا پر می شود. مخزن معقول باید دارای حداقل یک گالن برای هر فوت مربع 500 فوت باشد.


Hunter 33222 Care-Free 2.2-gallon HumidifierPlus با نور منحصر به فرد NiteGlo Night Light




این رطوبت ساز تقریبا کاملا با قاعده یک گالن در هر 1000 متر مربع پایه است. این می تواند تا 1225 فوت مربع را پوشش دهد و شامل یک تانک 2.2 گالنی است.


III Humidistat قابل تنظیم


یک رطوبت قابل تنظیم، حدس می زند از رطوبت گیر ها. این سطح رطوبت را در یک اتاق اندازه گیری می کند و خروجی و یا عملکرد قدرت آن را مطابق با آن تنظیم می کند. این ایده برای هر کسی که تا کنون یک مرطوب کننده را تبدیل به تنها در چند ساعت متوجه است که آن را مانند کلید غرب در آن وجود دارد (در یک راه بد).


این تنظیم باید با دکمه های بالا و پایین یا دکمه تنظیم شود، مثل یک ترموستات منظم. دستورالعمل مالک خود را بخوانید و از تنظیمات کارخانه استفاده کنید. اگر آنها کار نکنند، درصد رطوبت بالاتری یا کمتری را امتحان کنید تا تعداد کامل خود را بیابید. توجه داشته باشید که بیشتر سطوح رطوبت خانه ها بین 35 تا 40 درصد است.


Lasko 1128 رطوبت دهنده مجازی تبخیر 9 گالون

این دستگاه دارای دستگیره های قابل تنظیم است که به شما اجازه می دهد سطح رطوبت مطلوب خود را قبل از دستگاه بقیه تنظیم کنید. همچنین دارای یک چراغ روشن / خاموش است که به شما اجازه می دهد تا دستگاه خود را کنترل کنید و یا هنگامی که خنک کننده به طور خودکار روشن یا خاموش است، به شما هشدار می دهد.

IV سرعت فن چندین


سعت فن رایان صوتی بر سه چیز تاثیر می گذارد: سرعت رطوبت آزاد شدن، مدت زمان باقی ماندن مخزن و چگونگی تبدیل شدن واحد به آن، تاثیر می گذارد. این عوامل همگی با هم ارتباط دارند، زیرا رطوبت دهنده سریعتر تانک را تخریب می کند زیرا هوا را با نرخ بالاتر رطوبت می دهد و باعث می شود که واحد با صدای بلند تر از آن که فن کار می کند سخت تر شود.


هر سه این شرایط را می توان با تنظیم سرعت فن کنترل کرد. این ویژگی فوق العاده است اگر شما شرکت داشته باشید و می خواهید سطح رطوبت مطلوب خود را سریعتر به دست بیاورید، نمی خواهید نگرانی خود را در مورد پر کردن مخزن و یا بخواهید واحد به آرامی کار خود را در پس زمینه انجام دهید. این ویژگی لازم نیست بیش از حد پیچیده شود. سه سرعت باید تمام پایگاه ها را پوشش دهد.