بانی سلامت

باعث و بانی سلامتی شما

بانی سلامت

باعث و بانی سلامتی شما

چه کسانی استفاده از ویلچر را بهبود بخشیدند؟

بسیاری از افرادی که در حال کمک به چرخ صندلی هستند امروزه کمک بسیاری کرده اند. در طول تاریخ، هدف ویلچر کمی تغییر کرده است تا نیازهای مردم را بهبود بخشد .

 

 

اولین ویلچر سی پی ثبت شده بر روی یک سنگ چینی باستانی حکاکی شد اما نامشخص از مخترع. با این حال، ویلچراختصاص داده شده به عنوان صندلی نامناسب شناخته شده برای پادشاه فیلیپ II ایجاد شد. مخترع شناخته شده نیست و هنوز شناخته شده است هدف اصلی او کمک به پادشاه فیلیپ II حرکت در پادشاهی خود است.

شصت سال بعد یک ویلچربا خود به همراه استفان فرفلر به نام ساعت ساز ساخته شد. این یک چیز فوق العاده بود زیرا اجازه داشت فردی که نیاز به تحرک دارد کمی بیشتر شود.

در سال 1783 جان دوانس یک ویلچرشبیه به یک ساخته شده توسط Farfler ایجاد کرد، اما دو چرخ بزرگتر و یک صندلی کوچک در جلو داشت.

در دهه 1800، ویلچرحمامی به راحتی نبود و مخترعان جدید شروع به اضافه کردن یک ویژگی برای کمک به بهبود آن کردند. با این حال، این مخترعان ناشناخته اما برخی از بهبود شامل چرخ های بهتر که توخالی مانند دوچرخه و پایه است که تنظیم شده برای کمک به ارائه راحتی بیشتر.


در 1900s صندلی تاشو توسط هری جینینگز برای یک دوست به نام هربرت اورست اختراع شد. سپس آنها Everest & Jennings را تاسیس کردند که سالیان سال است که صنایع چرخدار را به انحصار خود درآورده است تا زمانی که یک پرونده ضد تراست ثبت شود.

مخترع بعدی که تغییرات قابل توجهی در ویلچرایجاد کرد جورج کلین بود . او مخترع است که ویلچربرقی را ایجاد می کند که نباید به وسیله هر کس دیگری یا حتی کاربر آن را تحریک کند.

جان Donoghue و Braingate جدیدترین تکنولوژی نوآوری ویلچر را ایجاد کرده است که به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از دسترسی.

بسیاری از افراد دیگر که به توسعه ویلچر کمک می کنند تا جایی که امروز باشد کمک زیادی کرده است . در این مقاله ذکر نشده است که ویلچربرای کسانی که توانایی استفاده از پاهای خود را ندارند، ورزش، استفاده از خارج از منزل، در محیط داخلی، و به طور کلی نیازهای کاربران را تسهیل می کند.


طیف گسترده ای از گزینه ها و سبک های ویلچر برای اهداف خاص وجود دارد. فناوری همچنین به مخترعان اجازه داده است چرخ های خاص و ویژگی هایی را که می تواند بر عملکرد ویلچرتاثیر بگذارد، ایجاد کند.