بانی سلامت

باعث و بانی سلامتی شما

بانی سلامت

باعث و بانی سلامتی شما

در بیماری و در سلامتی: محاکمات و مصیبت های شیک ویلچر

در بیماری و در سلامتی: محاکمات و مصیبت های شیک ویلچر 

من از چند عکس با نیک در روز دیگر نگاه کردم، عکس های او را از همه چیزهایی که نمی توانستم بخاطر بسپارم (در سه بیمارستان مختلف؛ سگ مادر من، دیزی؛ آخرین کریسمس) را دیدم. من به برخی از چیزهایی که من فراموش کرده ام یاد می دادم، مانند چگونگی ماه ها، نیک لباس نمی پوشید. او برهنه بود

  ، ذهن - او مجموعه ای از لباس های بیمارستان بود - اما من فکر نمی کردم او لباس پوشیدن باشد. هنگامی که او در بیمارستان سوم به ویلچر برانکاردی منتقل شد، من در نهایت تشویق شدم که برخی از لباس های واقعی را به او بدهم. از آنجا که او خیلی بی حرکت بود، همه چیز به اندازه کافی بزرگ بود و چون محرومیتش حتی بیشتر از آنچه در حال حاضر است، سرزنش می شد، من مجبور شدم همه چیز را در دمای بالا شستشو داده و آن را خشک کنم تا باکتری ها را از بین ببرم. من به بخش پوشاک مگس محلی Asda ضربه زدم و یک دسته از تی شرت، شلوار کوتاه و لباس های ورزشی را خریدم. به سختی رد صابیل بود، اما یک پیشرفت بزرگ در ویلچر قرض گرفته شده، bumless.


در خانه مراقبت، زمانی که او در حال حاضر زندگی می کند، یک لباس شویی (شکوه) وجود دارد، و او کمد لباس کامل است. داخل منزل سوپرمارکت بیش از یک سال پیش خریدم، بعضی از تی شرت هایم از قبل از حادثه. کت و شلوار پیراهنی که در ماه گذشته به ما امضا کرد، پیراهن است که هنوز وجود دارد و سالم است قابل توجه است، همانطور که زمانی که یک مراقب و بعد از مراسم به او لباس زد، خیلی خسته بودم و پیراهن خیلی تنگ بود من فکر کردم ممکن است مجبورم چیزی را لعنتی از او بگیرم. همچنین یک ویلچر سی پی یا ویلچر cp وجود دارد که او را به عقب برمی گردانم وقتی که خارج از زمستان گذشته بودیم و پتو برای زمانی که نیک کیت را از پشت به جلسه رد کرد و من مجبور شدم او را ببندم.

در حال حاضر، هر چند، نیک بیشتر از همیشه می رود و من می خواهم او لباس هایی را که گرم هستند، راحت تر به دست بیاورند و آن را خنک کنند، دوست دارم. چک کردن لباس ویلچر آنلاین، بسیاری از کلاه و کلاه است که از خنک نگه داشتن (از جمله نوع کیسه خواب خواب پشمی فریزر که در میخانه در نزدیکی خانه پدر و مادر من است که غیر ممکن است به ویلچر در آمده است. من به طور جدی در نظر دارم خرید یک ویلچر در فضای باز را نیز داشته باشیم، بنابراین ما می توانیم یک پینت بالایی در خارج از کشور داشته باشیم دسامبر). هر چند چیزی که من در اولین تریلم دیدم، چیزی بود که شما می توانید با آن تماس بگیرید. ("چه جهنم این است؟" نیک پرسید: زمانی که من یک پونچو بزرگ را که من قسم می خورم می توانم به عنوان یک چادر سه نفره استفاده کنم، به او نشان دادم.)


من نگاه کردم و یک شرکت آمریکایی به نام IZ Collection پیدا کردم. قطعا ارزان نیست، اما هرگز برای افراد در ویلچر کالسکه ای طراحی نشده است. موانع "غیر فعال" را در برابر هر محصول یا خدمات قرار دهید و موشک قیمت را تماشا کنید. با این حال، به نظر می رسد به نظر مالیات غیرقانونی ویلچر ارزش پرداخت را داشته باشد. با توجه به ایده ای که نیک هرگز قادر به پوشیدن شلوار جین است، جفت های مخصوص طراحی شده در این سایت امیدوار کننده است. لباسهایی که در پشت عقب قرار می گیرند، لباس های نیک را بسیار ساده تر می کنند، و او در مورد یک کت چرمی در سایت بسیار هیجان زده است، که من می توانم بدون آن، من امیدوار باشم، عرق معمول و سوگند یاد کنم. قطعا یک تغییر خوب از شیک سوپرمارکت خواهد بود.