بانی سلامت

باعث و بانی سلامتی شما

بانی سلامت

باعث و بانی سلامتی شما

نحوه استفاده از ویلچر در هنگام مانور

ویلچر  ابزارهایی هستند که به افرادی که محدودیت حرکت را برای رفتن از یک مکان به محل دیگر محدود کرده اند کمک می کند. با وجود اینکه تعدادی از گزینه های باتری در بازار عرضه می شود، ویلچر مکانیکی همچنان معمول ترین شکل ویلچر هستند.


  


صندلی های دستی می توانند توسط یک مراقب مانور مانور داده شوند، به این ترتیب می توان فرد را از یک نقطه به نقطه دیگر بدون مشکل تغییر داد. آنها زمانی که شرایط آنها اجازه می دهد، می توانند توسط بیمار نیز طراحی شوند، و به آنها میزان بیشتری از اعتماد به نفس می دهد.


چگونه به مانور، ویلچر


دستورالعمل برای مراقبین


1. بیمار را درویلچر ارتوپدی قرار دهید در حالت خوب و عمودی. هنگامی که بیمار را به داخل و از ویلچر حرکت می دهید، چرخ صندلی باید به درستی قفل شود. پای راست باید به طرف عقب برود تا اطمینان حاصل شود که وقتی بیمار در ویلچر قرار می گیرد، آنها در راه نیستند.

2. پای راست را به جلوی صندلی بچرخانید و پاها بیمار را روی آنها قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که پایه های پایینی برای بیمار مناسب است.


3. روی ویلچر  ایمن نگه داشته و شروع به چرخش یا چرخش ویلچر  در مسیر پیشنهادی کنید. شما همیشه باید بیمار را که می خواهید آنها را بردارید، بگویید.


4. در هنگام نزدیک شدن به گوشه، سرعت را کاهش دهید. نزدیک شدن به یک گوشه خیلی سریع ممکن است برای بیمار ناخوشایند باشد.



5. در ابتدا راه های انتقال یک ویلچر  را با یک صندلی بی نظیر انجام دهید، به طور خاص وظایف چالش برانگیز مانند مرور محدودیت ها. برای اولین بار با یک فرد در ویلچر مسافرتی، یک حرکت جدید را امتحان نکنید.


دستورالعمل برای کاربران linustechtips


1. محل خود را در ویلچر  قرار دهید. پای خود را باید در پیشانی خود قرار دهید.


2. چرخ های صندلی را با دستان خود ببرید و به عقب یا جلو حرکت کنید تا در آن مسیر حرکت کنید. قبل از تلاش برای استفاده از ویلچر  خود به شما نیاز دارید که از یک متخصص فیزیوتراپیست یا متخصصان پزشکی بیشتری استفاده کنید.


3. هر زمانی که به یک تغییر در جهت مانند چرخش و گوشه نزدیک شوید، سرعت را کم کنید. به نوبه خود به سرعت ممکن است منجر به باطری ویلچر  شود و باعث آسیب شخصی شود.


4. هرگز سعی نکنید هر گونه شیب (مانند تپه ها یا رمپ ها) خود را به ویلچر  تحویل دهید که احساس راحتی و یا قوی به نظر نمی رسد. علاوه بر این، از هر زمان که ممکن باشد، از حرکت به بالا یا پایین جلوگیری کنید.